De scheepvaartpolitie van Oostende is nu al meer dan twee weken telefonisch niet meer te bereiken. Ze kunnen niet meer gebeld worden en zelf kunnen ze ook geen uitgaande oproepen meer uitvoeren. Een kabel die werd beschadigd is de boosdoener.

Iedereen die, de voorbije twee weken heeft geprobeerd om de scheepvaartpolitie van Oostende, telefonisch te bereiken was eraan voor de moeite. Al die tijd klinkt er al een bezettoon voor wie hen probeert te bereiken.

Een paar weken geleden werd een telefoonkabel beschadigd in de buurt, sinds dat moment werken de telefoons niet meer. Proximus die verantwoordelijk is om de kabel te herstellen is op de hoogte staat in het Het Nieuwsblad te lezen.

Proximus is verantwoordelijk

De scheepvaartpolitie is niet opgezet met het probleem, hoewel ze er niets aan kunnen doen. Dagelijks nemen we contact op met Proximus om de laatste stand van zaken door te krijgen. De agenten hebben zelf een smartphone of een dienst-gsm waarmee ze momenteel werken.

Twintig mensen die op het kantoor van de scheepvaartpolitie werken ondervinden hinder door dit probleem. Schippers die de scheepvaartpolitie moeten contacteren kunnen best via de noodcentrale proberen daar worden ze geholpen en zijn ze op de hoogte van het probleem.

Probleem hopelijk vandaag opgelost

Proximus laat weten dat de zoektocht naar het kapot stuk kabel langer heeft geduurd dan verwacht. Het stuk werd nu gevonden en dat zal zo snel mogelijk worden hersteld, dat zou vandaag (vrijdag) moeten gebeuren.

Al meer dan 2.100 Oostendenaars installeerden onze app, heb jij hem al?

Wil jij als eerste, al het nieuws uit Oostende, direct op je smartphone?

Installeer nu onze app!

Afbeeldingsresultaat voor nu ook in de app store

Geef een reactie