Gisterenavond ontstond er brand in de Van Iseghemlaan in Oostende. De brand ontstond in wassalon Primus. De oorzaak van de brand is hoogstwaarschijnlijk zelfontbranding van de was in de trommel van de droogkast .

Het waren keukenhanddoeken en dergelijke meer van een professionele keuken waar de vetten waarschijnlijk niet of niet proper genoeg uit gewassen zijn.

Na expertise door verzekering en opkuis door een gespecialiseerde firma gaat het waarschijnlijk terug open op zaterdag 14 september

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.