Zondagavond iets voor 20.00 is er een brand uitgebroken in een woning in de Frère Orbanstraat in Oostende. De brand ontstond in de keuken van het huis, een 73-jarige vrouw slaagde erin om het vuur zelf te doven maar daarbij raakte ze wel gewond. De brand in de keuken ontstond door een pot die op het vuur stond.

Het was een pot die op het vuur in de keuken stond die vuur vatte, de vlammen raakten tot aan het plafond. In een reactie heeft de vrouw het vuur zelf kunnen doven met hulp van een familielid die iets verderop in de straat woont. Dankzij een brandblusser kon het vuur gedoofd worden.

De 73-jarige vrouw had wel rook ingeademd en liep brandwonden op aan haar handen. Ze werd naar het ziekenhuis gebracht voor verzorging. Dankzij het optreden van de vrouw werd erger voorkomen, er is wel schade in de keuken omdat de vlammen stukken van het plafond deden smelten.

Heb jij nieuws voor ons?

    LAAT EEN REACTIE ACHTER

    Vul alstublieft uw commentaar in!
    Vul hier uw naam in