Vandaag is rond de middag brand uitgebroken in een gebouw in de Van Iseghemlaan in Oostende. Een aantal omstaanders hadden opgemerkt dat er brand was ontstaan in één van de appartementen. Een vrouw had een pan met boter op het vuur laten staan en die had vuur gevat.

De makelaar die beneden een kantoor uitbaat, Tom Quatacker van Immo Q, is onmiddellijk naar het appartement gelopen en heeft de brand in de keuken van het appartement kunnen blussen. Een andere makelaar, Benjamin Eneman, die ook in de buurt was heeft de rest van het gebouw geëvacueerd ondertussen werd de brandweer gebeld.

De makelaar slaagde erin om de brand te blussen vooraleer de brandweer ter plaatse was. De vrouw die in de keuken aanwezig was kreeg heel wat rook binnen en werd met de ziekenwagen weggevoerd voor verder onderzoek. Dankzij het moedige optreden van de twee makelaars kon erger voorkomen worden! Moedig optreden van Benjamin en Tom!

In de keuken is er door de brand schade maar de brandweer liet weten dat het veel erger was geweest als er niet onmiddellijk was geprobeerd om de brand te blussen. De brandweer heeft het appartement verder onderzocht en geventileerd.

Meer nieuws uit Oostende:

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in